• Zomerstop vol werkzaamheden op sportcomplex ASV

    Hoewel er tijdens de zomerstop geen wedstrijden werden gespeeld, is er achter de schermen volop gewerkt op het sportcomplex van ASV. Met inzet van vrijwilligers én steun vanuit de gemeente heeft het complex een flinke opknapbeurt gekregen.

    Zo zijn er door de gemeente diverse bomen rond het tweede veld gekapt, en hebben onze vrijwilligers veel snoeiwerk verricht en onkruid verwijderd rond beide velden. Ook is er uitgebreid schilderwerk uitgevoerd aan de zijde van het handbalveld, dat er weer strak uitziet en jaren mee kan. Daarnaast zijn de velden tijdens droge dagen regelmatig gesproeid om ze in topconditie te houden.

    Met gemeentelijke middelen en dankzij de inzet van vrijwilligers, in samenwerking met Robur Schouten, is het buitenhek richting het tweede veld verplaatst. Hierdoor is de doorgang ruimer geworden, wat het vervoeren van materialen een stuk makkelijker maakt. Bovendien zijn zowel daar als langs het eerste veld de paden opnieuw bestraat.

    Een groot compliment aan ons onderhoudsteam – Harry Meester, Cocky Vedder, Geurt Holdinga, Rob Stoffels, Hans Torsing, Wim de Jong en Ineke Timmerman – voor hun tomeloze inzet deze zomer!

    De komende weken verschuift de aandacht naar de voorbereiding op het nieuwe seizoen: het opnieuw uitzetten en belijnen van de velden, het controleren en schoonmaken van de reclameborden en het ophangen ervan. Alles wordt in gereedheid gebracht om spelers en supporters straks weer op een verzorgd complex te ontvangen.